aaaaaaaaaaaah ångest!

aså jag vet att jag sa att det var det sista jag skrev om dig. men fuuuuuck you. på ett sätt kan jag inte sluta tänka på dej. på ett annat sätt vill jag bara känna din närhet precis som då. fast allt var bara som en stoooor fet bluuuf. säger bara en saaak ni killar är fan sjuka i huvudet. jag har bara i hela mitt liv träffat tre killar som inte är som alla andra, alla andra kan faaaan tagga! och dom tre killarna, jag lovar min bröder till döden ♥ jag kan inte fata att jag sitter hära och skriver om dej istället för att sova ): du är fan sjuk, du var som min drog förut.. jag ville vara ha mer av dej. men som när giftet från cigg går ut från din kropp.. så börjar det bli med mig nu.. allt dit gift(dina ord o shit) börjar gå ut från min kropp.. men om det börjar göra det, vf känns det så tomt? jo för du fanns däär för mig, men fuuuck no.. du vill inte ha mig fine inte hela världen. ajde sista jag sjkrev om dej.

Kommentarer
Postat av: agnesa

jag vet EXAKT hur du känner ska du veta.. det är skit svårt att komma över en som man veeeerkligen gillat starkt, och det värsta är att han inte vill ha tillbaka en längre, att han behandlar en as illa osv.. fyfan jag vet exakt hur du känner, för jag går igenom samma sak nu :(

2010-10-08 @ 10:16:52
URL: http://agneesas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0