måste..

skriva av mej lite..du trodde helt seriöst, att jag skulle låta dej att komma & gå som det våre öpttet café är du allvar? liksom håll mej hårt eller släpp mig helt. om du ändå ska playa mej när du är tsm me mej, varför över huvutaget bli tsm? det är meningslöst att jag sitter hära och skriver om dig. för det gör ingen skillnad, lovar ingen. du säger till mig jag har aldrig playat dej jag vet inte vad.. tro mig man märker.. just nu har jag bara lust att spräcka alla ''minnen'' vi har som flyger som iretterande bubblor i mitt huvud. säg mig vf kan jag inte få ut dej från mitt huvud? jag vill inte glömma dej, men ända glömma allt du gjort. folk säger det är lättare att förlåta en att glömma fuck no.. stoooor fet boooomb.. det är lättare att glömma än att förlåta. men jag kan inte glömma allt du sagt t mig det går bara inte. & jag kan inte fata hur ni killar tänker? ni går till en tjej säger jag älskar dej sen två dagar senare strular du med en tjej? mår ni bra eller har ni aldrig strulat me någon eller? '' jag älskar dej '' är inget man bara säger. som sagt jag var dum som föll för dej, du sa varje dag nästan jag älskar dej t mig, jag var såndära idiot som gick på det. fast innerst inne visste jag att det var en stoooor fett lögn, du ville bara vara tsm me mig för att vara bättre än han. jag är inte dum, ni båda två är likadana. men ajg trodde på dej, och jag sa till dej i början du kommer bara såra mej. vem hade rätt du eller jag? jo jag, men jag är så fucking dum att jag sluta lyssna på mej själv.. visst jag kan inte säga att jag inte var glad med dej. men allt var en stooor fett bluuf eller hur? så varför sitter jag och fortsätter skriva om dej? jo för jag är patetisk likadan som du.. tar allt förgivet att det ska vara bra, sen när dom inte blir som man hoppades på så blir man besviken på personen och på sig själv. du var den första killen som såg mej gråta pågrund av små saker.. du var den första killen som vet nästan hela mitt liv. hur länge har jag känt dej två år? jag borde veta att du är en stooooor player, men egentligen du är inte en player bara en kille som har svårt att välja vem han vill ha så han gör på det änkla sättet tar båda. har jag inte rätt? tro inte att allt det här jag skriver är åh så synd om mej, utan allt som finns i mitt lilla huvud. allt det hära skitet om en liten person som har kraften att såra någon så hårt. jag vet att jag sagt att jag hatar dej, jag kan inte hata dej för en sån här liten sak.. men jag är så sjukt besviken.. jag svär det hära är det sista jag skriver om dej. jag är inte säker på att du läser det hära, och inte säker ifall om alla andra heller gör det, men det är min blogg därför skriver jag vad jag vill i den. och jag sa t dej det är bättre att du glömmer mej, för då kan du gå till alla dina tjejer fast du gör ju det ändå så.. ha ett bra liv.. inte för att det här va hur jag ville att det skulle bli, men livet är som en bergodalbana eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0