svääär jag hatar regn

åååååååh vilket fittväder :s kolla jag var ute med faia sissi & fredrik sen det börja as regna som tur var att vi va i åkis (: men iaf sen alla tagga hem. nu alla är hemma oss sig. jag har fett tråkigt -.- jag ska fixa design.. sen jag ska kolla på film. tror helt ärligt att det inte blir ngn mer utgång för mig idag hähä. men det får vi ju senare. asso gud jag har inget att skriva. jag ab sitter hära o tänker på va jag ska skriva. men iaf. haha när vi satt i åkis det kom fett många folk som jag o sissi drev emd. fredrik o faia ba satt o skratta ! okej om jag var do skulle jag oxå skrattat :p haha men iaf, skriver snaaart love u NOOOOT

Kommentarer
Postat av: asala

wesh wesh,vem gjorde din header? den e riktigt dope asso, peace out!

2010-08-08 @ 22:31:12
URL: http://nastynas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0